Söndag :)

Igår va jag på stranden med mormor, Kusin jennifer hennes mamma Jeanette, morbror Thomas, Jimmy, hans flicka Madde och lilla Amanda :) Efter en dag på stranden drog vi hem jag stack till Simon och alla andra hem till mormor :) Jag drog dit också sedan och va där och åt en god middag (grillat) tillsammans med alla dom :) på kvällen kom även Simon dit och vi drog vidare till honom sedan och sov där :) Idag är det måndag och jag blev ledig ifrån jobbet ;) Najs! Nej men jag behöver nog de, jag fattar nog inte att jag är sjuk faktiskt.. Nös precis och hela huvudet värker fortfarande :( Magen värker och allt är damp :( Kan det vara vädret? Aja ska ringa vårdcentralen också! Boka tid och sådär! Men men, nu ligger jag i sängen och håller på att somna, väntar på Simon<3
Bilder ifrån igår kväll!
Bilderna är på Hunden Bella, Katten Troj, Amanda och Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback