Onsdag

Idag är det Onsdag och jag har nyss kommit ifrån jobbet och affären :D Igår chillade jag tillsammans med Marika, va även och fixade mina naglar :) mycket bra blev de! Kommer upp bilder, Har även fått en ny kamera av mamma, och NEJ jag får inte allt jag vill ha! Igår passade vi även Oskar:) Så sjuuukt söt! Helt kär i honom<3 Vet också att min blogg varit lite deppig nu sista tiden men det är MIN blogg därför skiver jag MINA känslor och allt är inte på topp i mitt liv.. Min pappa är döende i Canser och ingen kan begära att jag rycker upp mig eller ska vara glad hela tiden. (har fått några kommentarer) Jag försöker vara på topp och glad inför andra men det är sjukt påfrestande att vara något man inte är.. När hjärtat skriker och gråter och gör ont så ska ansiktet le och skratta.. Men det är så det är! Hade jag varit där jag velat hade inte någon velat va med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback