old pics

Dessa bilderna är 4-5 år gamla :) Livet har sina goda stunder, eller? Haha Jag skriver en förklaring vid varje bild :)
Ekebo gänget ;) Detta fotot är 5 år gammalt och vi skulle till Ekebo och dansa :) Nyktra va vi för åldern va bara 13-14 år
Min första puss till Simon blev på kinden :) här är jag 14 och vi sitter i bibblan :)
Jag och Simon va verkligen kärvänliga i början av vårat förhållande!
Konfa läger, vi va ej tillsammans men jag kan ju säga så att de hände ett och annat den natten ;)
Andreas va min bästa vän jävligt länge, saknar oss Anden.. Vad hände med dig?
Såhär spenderade jag och Simon våra NO timmar
Lite små full efter en stads fest :) Åldern va väl 15? kanske :)
Jag och Lollo på Örjan :) Ålder va 13-14
High Carparral va det bästa i mitt liv, Åldern här va 14 år och några dagar innan detta fotot togs festade vi och jag skulle upp på Martins rygg och trillade och vrickade armbågen jävligt rejält. :) Men jag vart glad ändå! Smal va jag oxå!

Kommentarer
Postat av: Kusin JH

Du är inte tjock!

2010-07-14 @ 23:54:32
Postat av: hanna

och inga gamla bilder från vår tid :/ blir ju lite ledsen i ögat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback