Nytt inlägg!

Nu kommer det upp ett nytt inlägg igen! Bloggen har legat nere under helgen pågrund av att Frida har varit här :) Så jag har ju självklart umgåtts med henne, Hon kom på förmiddagen i Lördags och jag tillsammans med min kusin mötte upp henne i stan! Vi va inne i stan typ hela dagen och shoppade, Jag köpte inte jätte mycket, bara ett par shorts, ett par bikini trosor, och en ring + väska (fick den till), hårspray, en annan grej till håret och ett armband.. Letade efter en fest klänning men hittade ingen .. Så det fick bli ett armband :) Sedan åkte vi hem till Marika och fixade oss och stack sedan till gullbranna och drack lite på stranden tillsammans med Adam och Riccard :) Trevligt trevligt, fulla och glada stack vi sedan till Gullbranna festivalen :) Haha jaa vad ska jag säga? Vi va fulla och glada och alla andra va nyktra och kristna?? Haha jag fick massa bibelord som jag relaterade till sex och fick även en bibel som jag gav bort till en kille som jag träffade :) haha Ludvig hette han :P Aja klockan va väl halv två när vi kom hem till Simon och däckade av utmattning hemma hos honom! Haha
Söndag: Idag (dagen efter) drog Simon till jobbet vid typ sju och jag tillsammans med Frida sov gott vidare, vi gick upp vid halv tio och mitt huvud dog nästan.. Fyfan va bakis jag är/var.. Huvudvärk hela dagen har jag haft! Mått lite illa också! Aja vi stack hem och duschade och drog sedan till stranden, där va vi typ halv dagen och sedan åkte Frida hem igen :) Jag däremot stannade hos Simon! Myspys, Vi hoppade lite studsmatta och spelade tennis med hans kusiner ifrån Värnamo! Därefter duschade vi och åt god mat! Jag somnade efter maten och väcktes (vid bordet) lagom till efterrätten! Haha Sedan åkte dom hem och jag chillade med Simon och sedan körde han mig hem! Nu tänkte jag sova för att va utvilad till jobb imon:)
Här kommer bilder ifrån staden i lördags! Även en chill videoblogg som vi gjorde på city kebab.. Den blev misslyckad kan jag ju säga! Vi skulle fula oss ;) Men men, även bilder på lite grejen jag köpte i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback