Honey bonney och Bebben?

Fick en liten kommentar till bloggen igår som gjorde mig fundersam! Hanna hade ju helt rätt i att det inte va ett ända foto på oss.. Oss två Jag och Hanna :) Två bästa vänner som gjorde allt tillsammans, visste allt om varandra! Sedan va det nog åldern som kom emellan oss, Vi växte ifrån varandra, vi växte ifrån en helt underbar tid som vi har haft ihop! Jag minns när vi va 14 år Hanna. Sommaren 2006, VARJE dag firade vi att vi känt varandra i 10år :) Men Partaj och killar hade vi en underbar sommar tillsammans, Det va ju efter den vi faktiskt började glida isär.. Eller hur? Jag träffade ju Simon på hösten och så. Många gånger tänker jag tillbaka på oss, Jag minns väldigt mycket av de vi hade som "vana", pizza en gång i veckan på pizzerian :) Banan och äppeljuice minns du? Haha! Eller när vi skulle färga hennes hår blond :) Hanna blev då min lilla Kamel :) Eller när vi skulle rymma genom fönstret och ner ifrån garage taket ;) Jag saknar faktiskt dig Hanna, Jag saknar de vi hade. :) Du är och förblir mig barndomsvän! Hanna har också en helt underbar berättelse om hur vi träffades första gången ;) Rullskridskor YEEEEY :)
Honet bonney blev Hampa *piiip* :)
Kallades jag något mer ?
Här kommer bilder ifrån vår tid! Jag älskar de vi hade Hanna!
På ett litet hörn längst ner kommer en bild på Lollo, "fatass" och jag :) Samma tid!

Kommentarer
Postat av: hanna

Det var en jävla bra tid, bebben ;) kommer ihåg din jävla napp som du jämt gick runt med :) haha! och alla sjuka saker vi hittade på, sånt händer aldrig längre och det är jävligt synd för så roligt som vi hade är inte det inte många som haft, alla sena nätter på stan då vi var helt slut så vi skrattade åt allt. Då chrisse "rnkade" av min arm x) haha det är roliga minnen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback