Hej hopp gummi snopp

Sådärjan ännu flera dagar utan uppdatering ;) Hehe men men i veckan har jag fan bara mått dåligt, måndag tisdag blev jag ledig ifrån jobbet och det va nog bara bra med min huvudvärk.. Sen jobbade jag Onsdag och va hemma hos älsklingen på kvällen :D <3 vi satte på nya fjädrar på studsmattan och så hoppade vi lite :) Vi käkade även hemmagjorda hamburgare :D:D Mums, sedan lade Simon fram madrassen och så satte han på dag ottos bästa och sedan stoppade han en twister (isglass) i truten på mig och jag somnade inom en halvtimme på hans bröst, då stängde han av och puttade in mig i hans rum istället så sov jag gött ;) hehe
Idag vart jag hos doktorn :) Inget fel på mig denna gången häller ;) konstigt ?? Aja därefter va det jobb, och eftersom jag jobbar hela dagarna så har jag inte mycket jag kan skriva om,
Saknar mig brossa gör jag <3 Han kommer hem hit på söndag <333 :) Sedan stannar han flera veckor :) Lycka! Vi ska även fira hans födelsedag nästa vecka :)
I tisdags va jag även på stranden med Isabel :) Bilder därifrån kommer in!
Jag har beställt hem massa bilder som kommer denna veckan <3 KUL :) Längtar! Imon ska jag hem och förhoppningsvis ligger dom där hemma då!

Här är en av dom bilderna som togs på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback