Dålig uppdatering,

Har faktiskt haft mina skäl,, I fredags mådde jag fortfarande lite kasst och så men Simon ville bjuda mig på lunch så in till stan åkte vi, och jag som har ont i min äggstock kunde knappt gå! Plus på detta hade jag svin ont i magen, inte vanligt ont utan värk.. :/ Men vi åt inne istan och åkte sedan hem till mig. PÅ kvällen åkte vi ut till Gullbranna och käkade pizza och kollade film.. Verkligen hela dagen hade jag haft ont.. SVIN ont..
På lördagen va det inte bättre med magen.. Hade värk från och till och samma i äggstocken.. en jag gav mig ut för att träffa Jocke och höll ut hela dagen och sov sedan hemma hos Simon<3
Idag blir det att ta det ännu mer lungt och hoppas på att jag kan jobba nästa vecka.. Slappa på stranden är planen :) MIN MAGE HAR DAMP!
Som alla säkert förstod så drog jag aldrig till wheels and wings pågrund av min mage, visste ju inte om det skulle bli värre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback