Dagens inlägg

Jani, vad ska jag säga, huvudvärken fortsätter och jag fortsätter att kämpa imot ;) I helgen tog jag det bara lungt, va sjuk febrig och så :/ Va hemma hos Simon, vi hade mys helg :) Alltid kul! Vi va typ en sväng i laxvik på lions, hur tråkigt är inte de egentligen? VEM kom på de? Jag och Simon tog lite kort och träffade sedan Adam :) Gossade med hans nya valp! SÅ söööööt, lilla Alice! Sedan åkte vi hem och sooov. Jag har även jobbat på Karlfält med nassarna i helgen! Antagligen därför jag va sjuk.. ÄR sjuk.. I går (söndag) Va vi inne i stan hemma hos mig och åt tacos med min familj<333 Sedan åkte vi hem och så sov jag hemma hos Bejb! Idag måndag har jag jobbat, trotsat huvudvärken och sånt och bara jobbat :) Trevlans! Nope, Sedan så kom ju bror igår så idag har jag bara hängt hemma hos mormor och varit social! Nu däcka jag snart av trötthet! Saknar Simon.. Vill inte sova själv :(
Massa Pussar Sabine
Bilderna togs idag :)
Jani, vad ska jag säga, huvudvärken fortsätter och jag fortsätter att kämpa imot ;) I helgen tog jag det bara lungt, va sjuk febrig och så :/ Va hemma hos Simon, vi hade mys helg :) Alltid kul! Vi va typ en sväng i laxvik på lions, hur tråkigt är inte de egentligen? VEM kom på de? Jag och Simon tog lite kort och träffade sedan Adam :) Gossade med hans nya valp! SÅ söööööt, lilla Alice! Sedan åkte vi hem och sooov. Jag har även jobbat på Karlfält med nassarna i helgen! Antagligen därför jag va sjuk.. ÄR sjuk.. I går (söndag) Va vi inne i stan hemma hos mig och åt tacos med min familj<333 Sedan åkte vi hem och så sov jag hemma hos Bejb! Idag måndag har jag jobbat, trotsat huvudvärken och sånt och bara jobbat :) Trevlans! Nope, Sedan så kom ju bror igår så idag har jag bara hängt hemma hos mormor och varit social! Nu däcka jag snart av trötthet! Saknar Simon.. Vill inte sova själv :(
Massa Pussar Sabine
Bilderna togs idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback