Utekväll igår :)

Igår va jag först på stan med Issa pissa<3 och så köpte jag två par byxor.. Orkar inte ta kort det är bara ett par chinos och vanliga jeans:) efter stan åkte vi direkt hem till henne och så va vi där ett tag och käkade middag och så sedan drog vi hem till mig på förfest.. dock bara vi två :( sedan så åkte vi in till stan och gick runt på olika ställen och vi träffade även Mikeal och jag blev utslängd ifrån B&B haha :) Tänkte jag skulle gå i min kära kusins fotspår :) haha men men jag hade en jätte trevlig kväll iallafall och hoppas på att många hade en lika bra kväll som jag hade :D
Puss och adjö ni kommer av bilderna dö.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Elakt! men älskar dig ändå <3

Postat av: Isabel

Ja synd att inte alla hängde med :( Men nästa gång!

2010-01-10 @ 22:34:50
URL: http://beads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback