Tatuering!!

Idag har världens bästa tjej tatuerat sig :) Igen ska man väl säga :) Blev skit snyggt!! Dock har jag bara sätt den på bild, längtar tills jag får se den live ;) men men Här kommer Tatuering ett och två upp :) Båda är ju fixade såklart :) Issa är ju en blevfis så vem vill få ögonen ut stuckna ??
Kolla in
Första tatueringen stämmer mycket bra in på citatet jag la till :)
Idag har världens bästa tjej tatuerat sig :) Igen ska man väl säga :) Blev skit snyggt!! Dock har jag bara sätt den på bild, längtar tills jag får se den live ;) men men Här kommer Tatuering ett och två upp :) Båda är ju fixade såklart :) Issa är ju en blevfis så vem vill få ögonen ut stuckna ??
Kolla in http://beads.blogg.se/ Dock så har hon kass uppdatering ;)
Första tatueringen stämmer mycket bra in på citatet jag la till :)
Andra Tatueringen la jag ej in något citat på denna bilden men gjorde en annan men här ser ni hur hennes tatuering hon gjorde idag blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback