Sabine kan inte leva utan...

Sina älsklingar :) Hur skulle jag kunna klara mig utan min första kärlek? Kameran? Hur skulle jag kunna klara mig utan min mobil? Eller min kära dator? Alla dessa älsklingar använder jag för att hålla kontakt och ha bilder på min stora kärlek. Alltså min pojkvän och sedan har jag en kärlek till :) En som bara jag har glädje av.. Han heter Jack :) Men men , Mina tankar har börjat rulla.. Sedan jag fick min nya mobil är ju allt komplett.. Vad ska jag nu önska mig? Nu får jag typ börja uppdatera mig :) Bättre kamera, Bättre Dator.. Men sådan är tråkigt.. Sen har jag ju små saker som piercing och tatuering men de är ju ingen GREJ .. Men Men, Mitt nästa projekt är nog piercing ;)
Men för er som undrar vad för modeller jag har så har jag gjort en liten snygg lista :) Och nedanför kommer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback