Örebro nästa!

Idag blir det Örebro med mamma, pappa Leif, Mormor och Kusin Fredrik :) Trevligt trevligt, Dock är jag inte helt frisk ännu men men, hoppas på en bra helg ändå. Igår så kom Isabel över en stund och vi åt semlor och drack cola ;)<3 Simon kom också över efter skolan och Issa åkte sedan hem och Simon sov över :) Mysigt! Idag så vaknade jag först och sprakade upp Simon till skolan och sedan av att mamma ringde och då gick jag upp och packade klart och så :) åker ju direkt till Munka efter Örebro.. Alltså på Måndag så har ju packat för nästa vecka :) Vi ska ju iallafall träffa bror i Örebro och det ska bli jätte mysigt! Jag tar med mig kameran och Mobilen så det kommer nog in lite bilder och ni kan få tag på mig :)
Puss och kram skum banan :)
Jag och bror<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback