Min dag den 6 januari

Igår vaknade jag ju av sång :) Mys pys :) Och så fick jag lite presenter som jag sa.. och efter de chillade vi lite och sedan gick jag och älskling ut i snön :) Skit mycket snö jue!! Jätte mysigt, vi hade snöbollskrig och åkte pulka! Hade dock JÄTTE ont i magen, vill att de ska gå över nu! Efter de gick vi in och värmde oss och sedan åt vi en födelsedags middag som Lisbeth lagat åt mig :) Jätte gott va de!! Sedan gick jag och Simon och la oss i sängen för att "vila" men vi somnade tills Magnus kom in och väckte oss :) Då gick vi upp och sedan blev det fika när grannarna kom in:) Jätte trevligt.. Sedan chillade vi och tog halv tio bussen hem till mig och så blev det slappt hemma hos mig och därefter somnade jag :)
Idag 7 januari fyller min älsklings flicka år!! Grattis till henne!! Jag ska även ha hit lite släkt och då ska jag nog få en till present :) Har även varit hos doktorn idag med min mage.. Fick reda på va det va så nu har jag fått ta ut p-staven och ska va utan prev medel i lite mer än en månad för att återgå till det normala igen.. vill inte säga vad de va med jag överlever :) Dock är det mitt privatliv som ingen förutom de närmaste får reda på :) Som Simon sa.. "Ja då får vi fan köra med Dubbla gummi den kommande tiden" haha jaa kanske de ? Dock hatar jag kondom men vafan.. vill inte ha bebis ännu ändå :P haha allt är emot mig :) Men men jag tänkte ta kort på vad jag fick i födelsedagspresenter sedan så de kommer in på bloggen!!
Någon mer som firar sin 18årsdag med pulka och snöbollskrig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback