Jahopp

Nu har jag lagt bloggen åt sidan i helgen för att kunna ha full tid med Simon<3 Så i fredags kom jag hem och träffade pappa som är inlagd på sjukhuset. Fick även min nya mobil:) Helt kär! Sedan kom Simon över och vi käkade här och drog sedan till honom.. Sedan på kvällen blev det att åka på fest hos Marika :) Skit kul!! Dock behövde jag kanske inte dricka så mycket :) Men men dagen efter så fick jag ta bussen kvart i 8 ifrån Simon för jag skulle på sådan körkurs med min kusin Emil som jag ska börja övningsköra med! Så sakt och gjort fyra timmar på kurs och därefter fick jag lite tid med Issa gumman :) Trevligt Trevligt:) lite innan fem hämtade Magnus, Lisbeth och Simon mig och så bar det av till bion :) Vi såg Avatar.. Jag tycker inte den va värd de pengar dom lagt ut på den men den va ändå bra men jag trodde den skulle vara bättre.. tycker fortfarande 2012 va mycket mycket bättre! Men men sedan bar det av hem till Simon och där chillade vi åt lite granna och hade mys :) Somnade ändå rätt tidigt tyckte jag.. va väldigt seg! Idag är den söndag och jag har varit hemma hos SImon och chillat till klockan fyra typ.. Då hämtade mormor mig och så åkte hon, jag och mamma in till pappa på sjukhuset.. han va mycket piggare men antagligen kommer han ändå inte ut därifrån i morgon.. han får vänta ett tag till. Nu sitter jag hemma och tänkte dra på en rulle :) Ska se 10,000 BC och sedan även Hidalgo om jag orkar :) Börjar ju inte förens två imon och då ska jag till plönninge så det är ju inte så långt. Sedan ska jag vara på Plönninge resten av veckan.. Kommer vara själv för Linda ska inte dit :( hon är magsjuk stackarn.. men men.. Får se om jag stannar hela veckan.. vill hällst inte vara själv men men får försöka! Nu ska jag hämta en tallrik revben och kolla på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback