Gustavsvik Örebro :)

Tack föresten för de fina kommentarerna om mitt nya utseende :) Snart kommer ännu en bild in och doktorn sa att ansiktet kunde förändras lite då och då själv :) I like ;)

Igår blev det en lååååång kväll / natt :) trevligt att umgås med familjen? NEJ som vanligt blev det en massa bråk, hatar allt.. men men tänker inte ta detta i bloggen,
Idag iallafall har vi varit på Gustavsvik hela dagen typ:) Vi va på deras Relax avdelning och det va jätte skönt ;) Vi fick morgonrockar och handdukar och Sjukt mysigt! Jag, Cenny & Fredrik va även inne på badlandet :) Jag är helt kär i Vild forsen ;) Love love love hehe Vi åt även lunch inne på relaxen och självklart blev det en sallad :) Grekisk denna gången :) Efter maten bubblade vi bubbelpool och sedan ut i badlandet igen :) Fick några bilder men de på kameran kommer in när jag kommer hem till Halmstad igen! Sedan åkte vi och handlade och Cenny håller på att baka bröd med oliver i :) Mumms! Och mamma lagar också mat , men när vi kom hem ifrån badet käkade vi fika och det blev hemmagjorda Semlor som mormor hade gjort :) Måste bara säga att här är det sjukt mycket snö och imon ska vi ut på ännu en utflykt :) Ha en bra kväll och det är inte helt omöjligt att jag slänger in ett till inlägg :) Här kommer googlade bilder ifrån Gustavsviks badland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback