En sak till.

Tänkte bara säga denna "konstiga" sak som kom ur Isabels mun häromdagen.. "Sabine, fan va du låter bortskämd" BORTSKÄMD .. :'( snyfft hur kan man säga något sådan om lilla stackars Sabine, Jag är inte bortskämd.. Ehm,, Jag har bara allt jag önskar mig?
Sabines gröna gubbe på axeln: Hum är inte de samma sak?
Sabine Röda gubbe på axeln: NOOOOO
okej det där va bara lite av min humor ;) Och jag har faktiskt en poäng jag vill komma till.. och det är att den lilla ohyran Isabel är den sista pyttelilla (vita;)) Människan på jorden som BORDE säga en sådan sak.. HON är bortskämd, Ja det är hon.. MOHAHAHA ;) men jag och Isabel har faktiskt kommit på en rolig sak om henne och hennes skola.. Behöver ju inte säga vilken om det kan vara lite känsligt för er som går där och inte heter Isabel ;) aja Men en i hennes klass sa något om att hon va bortskämd och så kommer Isabel springandes till mig (upprörd) och säger "HUR kan han säga så? Det är jag väl inte?" Nu är det såhär att jag har lovat att inte ljuga för min älskling så jag hostade ju till lite och sa "men lilla isabel det är ju sant de han säger" Och då svarar hon lite snyggt "JAA Men ändå, han ska ju inte säga så" nej och där har hon en poäng.. för det är inte kul att bli kallad de av helt random personer.. Så jag sa "Han är ju bara avundsjuk" och de köpte hon sedan skrattade vi lite åt de och då kom hon på OM sin skola då alltså att 50% är alla fattiga (oj sa jag de ?) som går på den skolan och de andra 50% är Isabel.. :) Klappat och klart vi kom fram till en lösning och ingen skada skedd :) Och vill ni veta hur hon avslutade samtalet?? " Men sabine jag är ju faktiskt inte så bortskämd?" Vi har slutit en pakt om att inte ljuga för varandra men att ljuga för sig själv har vi inte sakt något om :)
Jag älskar dig Isabel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback