Död?

Nej jag lever, Men eftersom jag bara ligger hemma på soffan och kollar Prison Break hela dagarna och är sjuk så är det ju inte så mycket att skriva om eller hur? Jag menar, varje dag ser ju ut likadant denna veckan.. Dock börjar jag känna min lite bättre så det löser nog sig :) Min Älskling vart ju är idag efter skolan och jag somnade nästan ;) hehe Jag är ju sjuk så det är acceptabelt! Eller hur? Han höll iallafall min hand under tiden :) vi kollade på film och jag låg i sängen och han satt i fåtöljen.. Men men imon kommer han hit igen och sover över?? Förhoppningsvis, Men jag uppdaterar lite innan han kommer imon :) Men men, Pratade med mamma innan och det blir att jag stannar hemma hela veckan.. Jag har liksom sovit mig igenom nästan alla dessa tre dagar så jag mår ju inte bra.. Imon ska jag kolla på the final break av prison break serien :) Gött att bli av med den så ISABEL slipper tjata ;) Men men nu snackar jag bara skit .. Ska sova nu IGEN, Antagligen fortsätta läsa sista boken av Twilight eftersom jag inte läst ut den ännu :)  Men men GOD NATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback