Denna vägen?

Denna veckan har det inte hunnit hända så mycket.. Igår kom jag hem ifrån skolan och när jag är i skolan mår jag bra. Där är jag med Elsie, Tilda och Åsa. Vi har jätte kul. Sedan när jag kommer hem påminns jag av allt.. Och vad är allt egentligen? Jag la mig direkt när jag kom hem och sedan låg jag och glodde i väggen i flera timmar. Jag saknar min fina pojkvän och jag saknar mina älskade vänner därhemma. Jag vill hem. Jag vill vara mig. Just nu är jag nöjd med några timmar varje dag då jag får vara med Elsie, Tilda och Åsa. Dom timmarna betyder. Jag är glad hela tiden.
Idag tränade jag efter skolan och sedan duschade jag och stack över till Elsie. Älskade Elsie. Vi chillade och sedan drog jag hem och nu sitter jag här på mitt rum.. Eller MITT är det ju inte.. ett kallt rum där ingenting påminner om mig. Ska sova nu. Sedan träffa Elsie för frukost klockan 20 över 7 imorgon. Ännu en dag närmare Simon<3
Jag saknar er Isabel & Marika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback