10-01-01

Okej, har inte skrivit på ett par dagar, för jag har varit med min kusin och sedan varit hemma hos min kära pojkvän och vem vill nörda sig 24/7 vid datorn när man har så underbara människor bredvid sig som jag har haft nu några dagar? Men men går va med Nyårsafton och även sista dagen på år 2009. Ännu ett år har gott och nu är det snart dags för mig att fylla hela 18 år :) Men igår då så va det nyårsfest hemma hos Anna och jag åkte dit med Simon och Jennifer :) Jättekul! Vi käkade gott och sedan blev det kul fest. Någonstanns där i dimman under kvällen träffade jag min Chef som också va på nyårsfest där alltså den vuxna festen i andra delan av huset! Dock tyckte jag de va LITE pinsamt, han ska inte behöva se mig sån haha ;) Men men kvällen blev lyckad och väl till den nya året käkade vi min favvo rätt! Alltså KORV MED BRÖD! Dom älskar nog mig! Jag firade med mina närmaste och fick min favorit rätt och ja allt va helt okej helt enkelt! Jag vet inte vad klockna va när kvällen slutade men jag hade iallafall jätte trevligt! Här kommer det in lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback