Uppdatering innan Lunch :)

Måste bara säga att jag äter bulle varje eftermiddags fika Jocke ;) Kostar 6 kr för en stor asgod bulle(inte torr) Om jag ska vara ännu taskigare så får vi faktiskt rabareber paj efterlunchen idag :) Mumms!!

Nu sitter jag på lektion och har Projekt företagande och jag, Malin och Frida ska driva en fårfarm, ingen riktigt då men alla kostnader och utgifter och skit :) Är ledig efter lunch men då gör jag ett prov sedan går jag hem :) Igår hängde jag hemma hos Malin och Frida hela kvällen vi pluggade till detta jävla prov i 3 ½ timma!! Fattar ni, Sabine plugga? haha Men men Jag la mig direkt när jag kom hem för att vara utvilad :)

Haha någon mer än jag, Malin och Frida som vet va en diskohiss är ? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Haha diskohissen hahahahaha

2010-02-06 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback