Trodde ni va!!

Haha trodde ni att JAG skulle vara utan datorn? Haha grejen va att jag tog med datorn i sista sekunden för att Tilda ville koppla in den i hennes högtalare :) Men men, nu ska jag berätta vad vi har gjort :) Igår blev vi typ en timma försenade iväg :) haha! Och vi kopplade i bussen in Tildas högtalare med min dator och lyssnade på gamla goingar och party musik någon timma :) Sedan blev det mat :) och Efter de hade vi ungefär 4-5 timmar kvar :P och när vi kommer så långt att vi hade 1½ timma kvar skulle vi stanna för kisse pause och då startade inte bussen efter de.. Så ja, det blev massa olika försök sedan blev det en lång väntan på bärningsbil  och den kom och sedan starta bussen och vi åkte då till kolmården efter en 2h och 10min lång väntan på macken! Vi kom fram och bäddade sängarna för att somna vid 4 och ha 4h sömn för klockan 8 ringade klockan! Då gick vi upp och hade en föreläsning och därefter gick vi till savannstallet och kollade och sedan vidare till Elefanthuset och noshörningarna! Sedan blev det dags för dagens höjdpunkt! Delfinshow! Och eftersom det va en utbildnings resa så berättade hon mycket om hur hon tränade dom och lite om just delfiner och utseende och så. Och Hon visade vad dom kunde och så! Sedan kollade vi på Sjölejon och sälar bla! Därefter va det lunch och sedan skulle vi till ett reptilhus typ, men det va typ reptiler, fiskar, apor och fåglar typ.. :) Jag klappade och matade en rocka, en sådan stor svart :) Klappade även dom små men ändå! Skit häftigt! Vilken känsla av deras hud! Sedan blev det ännu mer föreläsning och nu är vi lediga, och om bussen som fortfarande inte har funkat funkar vid 7 så blir det pizza :) Mums! Skriver kanske inte imon för då har vi resan hem också men jag får se!! Bilder kommer in på lördag- söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback