Torsdag.

Okej, jag skrev inte igår för jag hade verkligen inte tid :) Mamma åkte iallafall till Afrika i 1½ månad igår och det ska la bli intressant :) hehe Nej men igår så va jag med Malin och Frida sedan skulle vi fixa oss till fest och stack därefter till Åsa och partade loss rätt mycket, och det behövdes! Sjukt kul och tack alla undarbara människor! Idag mådde jag dock inte JÄTTE bra men men, Vi hade projekt och företagande hela förmiddagen och sedan fick vi reda på att vi slutade efter lunch!! JIPPIE, och jag som skulle hem till Halmstad tog ju tidiga bussen och kom hem i tid :) Väl hemma har jag städat och så kom min söta mormor och lagade mat till mig och kör mig till doktorn imorgon! Imon ska jag även träffa Jocke J :) Ska bli jätte kul! Isabel gumman som har varit i USA kommer jag också att träffa för hon har ju kommit hem nu men skor till MIIIG! Hon är bäst, älskar dig gumman<3 Gå in och se smakprov på skorna hon köpt till mig, det är dom blå som det finns bild på http://beads.blogg.se/.
Simon kommer även hit ikväll och sover hemma hos mig<3 ska bli mys!
Bilder ifrån i veckan:
Vi lekte lite med en vattenfylld kondom jag och Tilda, Frida det va inte den som log bland dina fiskar!


Plugg plugg och plugg, Pappret Tilda håller på med är hennes och mitt arbete det är en ritning på en djurpark och det är i skala och exakta mått, FYFAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback