Sommar?

Fyfan!! Vad det snöar!! Det har snöat hela dagen och i morse när jag skulle cykla till skolan va det upp till vaderna på vissa ställen! Helt sjuk, tror ni jag kunde cykla då? NEEEJ! Men hem kunde jag faktiskt cykla då dom hade plogat cykelbanan :) Så nu sitter jag här JÄTTE kall och tänkte sticka över till Malin och Frida så fort dom kom hem och sedan kanske äta lite mat och slänga mig i sängen och ha det gött!! haha :) Ska även sätta på mina mjukisbyxor nu! Idag har jag iallafall haft gympa hela förmiddagen och först hade vi friskis och svettis och sedan dansade vi och sedan lekte vi och sedan dansade vi igen och sedan ännu mer lek :) haha Jobbig lektion iallafall.. Nästa vecka ska vi åka skidor på tisdag .. :( tråk. Aja Efter lunch hade vi djurvård och de va la kul, kollade lite på Göran(hästen) och så.. Nu är jag hemma och Skriver väl ett nytt inlägg lite senare :)
Såhär ser det typ ut i tvååker nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback