Skridskor!

Idag har jag åkt skridskor :) hihi Men som sakt är jag väldigt dålig på de, även att hålla balansen ;) hehe det första jag gjorde jag jag kom dit (hade inte ens satt på mig skridskor) jo då gick jag på en isfläck och snubblade haha fyfan va ont det gjorde, bilden nedan är på en blåslagen rumpa, ungefär så ser jag väl ut nu :) Fast mitt är lite mer upp på höften! Kan knappt sitta :( Sedan aa har jag ju ramlat endel på isen, fråga Tilda ;) och JA jag är blåslagen, ni ska se mina knän! Så otroligt fult är det också! Och ni som vet hur mina ben såg ut efter Plönninge då stövlarna skavde upp dom så är det inte bättre där häller,, ÅHHHH mina ben!! Men men, kul på isen hade vi fast jag ramlade endel! Efter isen hade vi LG och sedan slutade vi! Lugn dag alltså, När jag kom hem och Frida satt och pluggade beställde jag hem en kjol och ett par leggins ifrån H&M, blev så sugen när Issa hade beställt massa fint :) Lägger ut bilder i nästa inlägg :) Imon åker vi till Kolmården, kommer INTE sitta vid datorn då för jag ska vara social mot mina vänner men massa bilder kommer det att bli <3 och det har även blivit något bild idag och en och annan film :) Men bilderna ifrån kameran kommer in i helgen! Bilderna ifrån mobilen kommer in idag :) Efter skolan chillade jag som sakt med Frida och hon gjorde en favorit i repris vid spisen och självklar va jag framme och fotade :) hehe hade faktiskt min söta mössa på mig idag :)
Ha det bra Kexchoklad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback