Party & Göteborg horse show

Fredag = PARTYYY!! Okej, lite sent att säga de kanske men jag hade en sjukt kul kväll! Jätte kul att dom som kom kom och aa, Vad vi gjorde är ju rätt uppenbart! Vi drack massa onödigt och dansade :) Eller aa iallafall jag! Haha!
Lördag = Efter att ha gått och lagt sig 5 och sedan upp och åka till Göteborg horse show, Jag va där med Anna :) Det va jätte trevligt! Sitta och stirra på hästar hela dagen va verkligen min grej alltså! Tycker det är kul att se deras fel och även hur otroligt duktiga jätte många ryttare är! Så det va så jag tillbringade min lördag! haha Det kommer in bilder på de också! När jag sedan kom hem hade Cenny kommit hem pga privata familje problem :( Och Isabel får tyvärr flytta ut för Jonathan kommer också hem men imorgon! Han har ju inte varit hemma sedan december!
Söndag = Idag har jag städad lägenheten det behövdes! Haha, Dammsugit och torkat golv ;) Sedan åkte Isabel och Cenny drog och träffade Emil och pappa! Simon kommer hit när som så jag ska väl avsluta här! Imorgon är jag ledig ifrån skolan för jag ska till ungdomsmotagningen och hämta ut p-piller :)
Fredag = PARTYYY!! Okej, lite sent att säga de kanske men jag hade en sjukt kul kväll! Jätte kul att dom som kom kom och aa, Vad vi gjorde är ju rätt uppenbart! Vi drack massa onödigt och dansade :) Eller aa iallafall jag! Haha!
Lördag = Efter att ha gått och lagt sig 5 och sedan upp och åka till Göteborg horse show, Jag va där med Anna :) Det va jätte trevligt! Sitta och stirra på hästar hela dagen va verkligen min grej alltså! Tycker det är kul att se deras fel och även hur otroligt duktiga jätte många ryttare är! Så det va så jag tillbringade min lördag! haha Det kommer in bilder på de också! När jag sedan kom hem hade Cenny kommit hem pga privata familje problem :( Och Isabel får tyvärr flytta ut för Jonathan kommer också hem men imorgon! Han har ju inte varit hemma sedan december!
Söndag = Idag har jag städad lägenheten det behövdes! Haha, Dammsugit och torkat golv ;) Sedan åkte Isabel och Cenny drog och träffade Emil och pappa! Simon kommer hit när som så jag ska väl avsluta här! Imorgon är jag ledig ifrån skolan för jag ska till ungdomsmotagningen och hämta ut p-piller :)
Bilder ifrån min fest i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback