Mys i badet!

Nu har jag badat! GUUUD så skönt!! Jag ska ju iväg och träffa en kompis imon så jag tänkte att jag skulle göra ansikts peling Men mitt pucko hade ju tappat bort den lilla dumma flaskan, så jag har faktiskt funderat nästan hela veckan på vart den är och så kommer jag hem och så ringer Simon och precis när jag frågar honom om han sätt den hittar jag den <3<3<3<3 Så nu har jag badat i nästan en timma och jag har gjort ansikts peling sedan ansiktsmask, fixat fötterna och efter badet tagit fotsmörja, jag har rakat där jag brukar raka och haft hår inpackning och kropps peling så nu är jag en helt ny människa :) fatta mitt ansikte är mjukt! Haha :) Jag borde nog ägna mer tid åt mig själv faktiskt, Nu börjar jag bli fet också -.- men men humöret är på topp :D
Här är nästan allt jag använde idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback