Mongo Fucking Bajsproblem?

Ja har ni samma problem som mig kan ni faktiskt få ta mitt namn till problemet också.. För det är såhär, jag duschade nyss och alla vet väl hur skönt det är att duscha :) Men då kommer dehär problemet upp varje jävla gång, jag ÄLSKAR att duscha varmt och länge (även tillsammans med någon) Men jag HATAR att vara blöt, jag hatar typ vatten, alltså att få det på mig..Sedan har jag ju ett jävla problem med djupt vatten, Jag är rädd för djupt vatten, för varje år som går blir jag mer och mer rädd för det djupa okända vattnet, egentligen skulle jag vilja vara 4 år igen då det va okej att plaska i kanten för jag älskar att bada men samtidigt mår jag dåligt av de, Fatta konstigt. Jag älskar att spela boll i Halvgrunt vatten men minsta lilla sak som händer under vattnet (ex en manet kommer på mig) så blir jag rädd och skulle vilja börja gråta men de är ju lite töntigt eller hur? Och se det såhär att jag vill hällst inte yttra mig för aa jag tycker det är lite pinsamt för även om jag KAN simma så blir jag rädd så går det inte jätte bra där i vattnet och jag mår dåligt efter, Och jag hatar båtar nuförtiden för jag mår dåligt över att vara på så djupt vatten, Jobbigast va i somaras minns jag när jag lätt kom ut till flotten i en sjö men när jag stod där kom jag att tänka på att jag stod på något I vattnet (båt/brygga) och Jag vågade inte hoppa i, gråten att i halsen.. Men Simons småkusiner va där så jag va tvungen och jag va så rädd att jag gick raka vägen upp ur vattnet och skyllde på att ett pogram började snart som jag ville se.. Men aa jag minns att dom sa när jag va liten till pytt i panna (som jag avskyr) Men det kan du ju äta det gillade du ju när du va liten.. Och det är de värsta någon kan säga :( För alla ändras och jag gillar inte pytt i panna och jag gillar inte vatten i vissa lägen, En gång badade jag i badkaret där hemma (ensam hemma) och så tog jag huvudet under vattnet och fick sådan panik att jag började lipa och jag flög upp ur badet och tänkte att jag skulle ringa Simon men jag vågade inte :( Ville inte att han skulle skratta åt mig :( Men när jag är i havet gillar jag att ha Simon där för han vet ändå att jag inte gillar vatten..
Nu har jag lättat mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Bästisen

Jag vågar inte ens sätta en fot i havet alldeles själv så du är inte ensam. Men jag har lovat mig själv att bota rädslan innan denna sommaren är slut så du kan ju följa med någon gång :) Vet precis hur jag ska göra ;) Älskar dig <3

2010-02-03 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback