Joakim Johnsson

Igår när jag kom hem till Halmstad igen mötte Jocke upp mig vid bussen! Sedan umgicks vi hela dagen tills han åkte hem lite efter tolv :) skit kul att ses igen verkligen!! Vi kommer/måste göra om detta oftare/igen :) haha aa, Men vi chillade mest och kollade massa filmer på datorn :P Livet är enkelt men kul!
Idag blir det förhoppningsvis att jag tvingar ut Simon och tar kort med min system kamera :) Är så sugen att det kliar i fingrarna, så förhoppningsvis blir det nya natur bilder inlagda ikväll eller imorgon! Mår pappa bättre imon ska vi in till honom <3 och sedan ska jag göra läxa, kolla på American history X det är typ mitt prov som jag får göra hemma, Chill prov kan man ju säga ;) hehe
Jocke Igår :)

Kommentarer
Postat av: Johnsson

Jaa, mycket roligt att börja ses igen! Måste definitivt göras oftare :)

2010-02-07 @ 14:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback