Isabel Tjörnebrant.

Min älskling som jag förövrigt varit hela dagen med är helt underbar och en gnutta trög. OCH BORTSKÄMD. Ni som läser min blogg vet ju att hon och hennes pengarvanor har kommit upp i bloggen tidigare men nu tar det priset. Min älskling kom nyss hem ifrån USA och har shoppat loss där och nu ska jag säga summan. HON har shoppat för 10.000 jävla kronor!! Och självklart en present till mig också! Men usch vad pengar!! Dock hade jag lätt kunnat gör de med (a) Men men sedan kom hon hem till mig och då kom den puckade frågan.
Isabel: Sabine hur kokar man vatten då?
Sabine: Va?
(jag gick därefter och hämtade två knivar)
Isabel: Ja hur kokar man vatten.
Sabine: Allvarligt är du TRÖG?!
Isabel: Nej?
(sabine tar fram en gryta och fyller den med vatten och sätter på plattan)
Sabine: SÅ?!

Kommentarer
Postat av: smartast i stan

JAG MENADE JU I VATTENKOKAREN! Den är helt crazy ju! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback