Hej svejs

Fredag! Igår så vaknade vi och så, på dagen så kollade vi i safaristallen och då va vi även och kollade på Lejon, tänk er att stå en meter ifrån ett lejon i gallarbur, mäktigt ska jag säga! Vi kollade även på tigrarna och lite fåglar och så, klappade tapir och kapybara .. :) blev lite mer föreläsningar och så med! Sedan blev det att åka hem och vi klarade oss hela vägen!! JAg kom dock inte till halmstad förens lite innan två och då somnade jag gott ska jag säga!! haha :) Sin egna säng<3
Lördag- Idag blev det att  gå upp i tid och övningsköra! Det gick super bra!! Hoppas på en trevlig kväll också eftersom älsklingen kommer hit och äter en god middag som jag ska ordna :) Men jag skriver kanske mer ikväll eller så, men bilder från resan kommer in idag! Eller kanske inte alla men får se!!
Saknar min Isabel som är i USA :(
Fredag! Igår så vaknade vi och så, på dagen så kollade vi i safaristallen och då va vi även och kollade på Lejon, tänk er att stå en meter ifrån ett lejon i gallarbur, mäktigt ska jag säga! Vi kollade även på tigrarna och lite fåglar och så, klappade tapir och kapybara .. :) blev lite mer föreläsningar och så med! Sedan blev det att åka hem och vi klarade oss hela vägen!! JAg kom dock inte till halmstad förens lite innan två och då somnade jag gott ska jag säga!! haha :) Sin egna säng<3
Lördag- Idag blev det att  gå upp i tid och övningsköra! Det gick super bra!! Hoppas på en trevlig kväll också eftersom älsklingen kommer hit och äter en god middag som jag ska ordna :) Men jag skriver kanske mer ikväll eller så, men bilder från resan kommer in idag! Eller kanske inte alla men får se!!
Saknar min Isabel som är i USA :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback