Grillad korv och pulka :)

Igår städade jag en hel dag, körde även lite med Emil men sedan stack jag hem till min älskling och chillade och sov :) Åt även lite pizza men det va typ tre slisar så det får jag väl ?? Men men, idag TORSDAG, har jag, Simon, Magnus, Lisbeth, Eric och Becca Tillsammans med några till varit i kallesbacke och grillat korv och åkt pulka, Istället för att klaga på detta jävla snö väder kan man väl njuta? Dock va det lite väl blåsigt idag!! Men ändå! Mysigt va det iallafall.. Därefter åkte vi hem till värmen och bakade kladdkakor och mumsade i oss dem :) Nu sitter jag här och ska snart duscha, känner mig rätt äckligt haha .. men Imorgon blir det PARTY!! Håller tummarna på att Marika gillar sin nya hund hon hämtar imon också!! Bild på den kommer upp så fort jag får tiiiid! Nu redigerar jag bilder som kommer upp innan denna kvällen är över! Så håll koll.. Ska in på Fridas blogg och läsa om hon skrivit något kul nu också så aa :) Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback