Gråta?

Måndag idag, vart i skolan och sedan glott på film med Elsie och Tilda, American History X Kollade vi på, det va ju som sakt ett prov som ska vara inlämnat till psykologin på onsdag, Som jag har skrivit innan så har jag har besökt doktorn med min mage, På fredag är det återbesök för samma sak och jag trodde de skulle gå väck när jag fick mens, som jag haft nu 3GÅNGER på en månad, kanske för mycket info men skit i åh läs då, men aja iallafall, för någon dag sedan fick jag ont på samma ställe och samma sätt igen och det blir bara värre, har haft så ont idag att jag inte kunnat sitta ordentligt, Och så gick jag till Skolsyster och berättade hela historien och så frågade hon om det går bra att köra med kondom, Eftersom jag inte har prev medel nu, då sa jag aa lite dåligt på den fronten typ och då hängde hon upp sig på de och babblade om att jag kunde bli gravid och bla bla bla, sicken jävla hjälp vafan! Så jag gick därifrån så fort hon slutat predika och jag fick inga svar på värkarna och vad jag skulle göra, mår skit illa för att jag har så jävla ont :( får se hur det går imon på Yogan på gympalektionen. Men men, vill bara gråta så ont det gör.. vad ska jag göra ? Vänta till Fredag? Aja, nu ska jag iallafall ta en varmt dusch och lägga mig i sängen och läsa tidning!
Saknar Simon och Isabel så otroligt mycket nu när jag sitter här och har ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback