Glad :)

Nu sitter jag på mitt rum och vet ni vad jag känner ? Glädje! Jag mår faktiskt riktigt bra! Har varit depp ett tag och är det fortfarande men Denna veckan har jag umgåtts med Malin och Frida G och vi har haft kul! Jag har skrattat mig igenom dagar och Kvällar.. Vet ni hur otroligt skönt det är att vara glad även på veckorna? Innan längtade jag till Helgen men på lördagen mådde jag dåligt över att det snart va måndag igen.. Vill inte till munka.. Men nu, Idag I denna stund som jag skriver detta Längtar jag till måndag.. Vi slutade tidigare idag och då va jag med Frida G och Malin efter skolan och Sedan gick Malin och jag och Frida G har så lätt att vara med varandra så JA jag längtar till Måndag och Till att få va / lära känna henne ännu mer.. Hoppas hon tycker samma.. Men det tror jag :) Jag hoppas verkligen detta håller i sig för jag orkar inte ännu mer sorgsenhet.. Men men idag så chillade vi på Fridas rum och Mattias, Magnus, Sigge och Pellie var där lite och så, sedan Fyller ju Lina 18år idag så vi gick över på tårtkalas en stund och sedan drog vi oss :) Tänkte ta ännu ett steg idag och det är att jag tycker det är Jobbigt att behöva skriva Frida G hela tiden för om jag skriver Frida tror att att det är Frida F men det ändrar vi på idag tycker jag ? Jag skriver ju tyvärr inte om Frida F något mer.. Synd :( Nej nu ska jag inte bli depp! Detta är ett steg! Helgen kommer bli super och i nästa vecka kommer Elsie, Tilda och Åsa tillbaka till skolan ifrån Plönninge med!!
Kommer strax Bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback