En skön Fredag!

Igår vart jag med Jocke, Dock när vi träffades va det värsta mycket snö ÖVERALLT i Luften också så iallafall jag blev genomvåt! Men men, först va vi hemma hos mig och köpte lite gått :) Hämtade även ut mitt paket ;) hihi Sedan åkte vi hem till honom och chillade grillen där borta i trönninge och kollade på film och lite så! Vi gjorde faktiskt inte jätte mycket men kul va det :D Jag åkte hem vid 12 typ :P Och bussen skulle typ inte gå men den gjorde de ändå! Klass 2 varning på stormen jue! Aja när jag kom hem kollade jag och Issa på en halv film sedan släpade vi oss till sängen! Nu har jag precis vaknat och har nyss skickar över räkningar till mamma och ska ta en dusch och väcka Isabel för frukost!! Sedan blir det att gå och handla och därefter träffa pappa! Ikväll blir det Party!!
Gårdagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback