Alla Hjärtans Dag <3

Idag är det alla hjärtans dag :) Så mysigt! Eller hur? Vissa jag känner sitter ju framför datorn hela dagarna ;) Nämner inga namn! Men jag har faktiskt varit med min pojkvän hel dagen och åh! Älskar att vakna upp tillsammans med honom<3 HEEELT undebart!! Igår så lagade jag en god middag till honom och så kollade vi film, jag somnade dock till filmen man ändå! Idag har vi bara suttit hemma och kollat på film igen, mamma lagade mat också så detta blev sista middagen med henne innan hon drar till Afrika :) Igår fick jag en present av min bejb! Ett jätte gulligt armband som jag önskat mig! Ett sådant som man kan sätta på berlocker på! Och det va ett hjärta på redan :) se bild nedan. Jag vet precis vad jag ska köpa för något till! Men men nu ska vi åka hem till honom och sova <3<3 Älskar dig simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback