85min och en ketchup flaska senare

Ja nu sitter jag här och tråkar igen.. jag lagade min frukost lunch och middag som det alltid blir på måndagar :) Nu har det gått en timma och 25 min sedan dess och jag ät äntligen klar!! Jag var liksom fast besluten om att äta en normal tallrik mat även om jag hade ont i tungan så aa :) haha nu är jag mätt vilket jag blev efter de första tuggorna, måste börja se efter vad jag äter.. Eller kan det vara så att Lisbeth lagar så god mat på helgerna så jag är så mätt och go och "glad"(?) på måndagarna:) hihi Längtar redan hem och på fredag ska jag träffa Joakim J :) Längtar! Sedan blir det att jobba i helgen också :) Men får hoppas att Simon gör mig sällskap hemma i mitt hem på nätterna :) älskar när han kryper ner bredvid mig på nätterna efter hans kvälls spel :) Nu är det bara 27 dagar kvar tills jag får ny stav, Hångla, ha oralsex ;) OCH DRICKA JAAAAACK!!! Längtar! Hehe :) och snälla snälla snälla låt mig sluta läspa nu :( kan ju inte prata med folk ju föfan!

Kommentarer
Postat av: Johnsson

Jaa, det ska bli kul! Haha, kan tänka mig att du lespar lite :P

2010-02-01 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback