Tjena Tjena blekfisar!!

Nu sitter jag och bloggar ifrån Egypten! Vi är inne på dag 2!!

Resan gick jätte bra, ner och flyget tog 5 timmar :) När vi kom ner igår kväll så åkte vi till hotellet bytte om och gick lite rundvandring och lite så :) Vi åt middag och sedan spelade vi kort och drack lite Captain Morgan ;) Najs! Jag och Cenny gick till baren senare på kvällen också och vi tog även vårat första havsdopp den natten :) (lugn Simon, Inga hajar här inte) Sedan var det läggs dags,

I Morse, (alltså dagen efter) gick jag och Angelika upp och gick till gymmet vid åtta! Så gymmade vi i en timma :) FYFAN, jag mådde så jävla illa efter alla övningar så ni anar inte! Benen värkte också haha ;)
Mådde verkligen piss, men efter de gick vi till hotel rummet och aa jag kan ju säga att jag satt på toa golvet en lite stund och sedan mådde jag MYCKET bättre ;) hehe Då tänkte jag att jag aldrig skulle träna på en semester igen men nu har jag kommit på bättre tankar då jag inte druckigt någon öl idag ;) Blir kanske lite till maten men INTE mer! Inte idag i alla fall :) Blev liiiiite för mycket med att dricka dagen innan och Sedan gymma ;P Men vi var ju tvungna att smaka lite extra när vi ändå får allt gratis ;) Gratis öl för Hela Eller nej INGEN slant ;) hihi!
Idag badade vi i havet och snorklade bland Korallrev och alla dom fin fina fiskarna :D Jätte mysigt! Annars idag så har vi legat på stranden och stekt ;) Hehe

Maten :) Jag är ju lite kräsen ;) hihi men till frukost får vi buffé alltså allt från flingor, vinerbröd och ägg omelett! Jag ät omelett och smakade på dom nybakta plättarna (dock ingen choklad på) Jag gillade omeletten bäst, det stekte dom på plats när jag bad om den :) Det gör dom med mycket av den maten vi äter. Man ber om det och dom gör den på plats.
Lunchen är också buffé och där åt jag pasta som dom gjorde på Plats :) Najs, men det finns ju mycket mycket mer att välja bland på Bufférna, är ju lite de som är grejen!
Middagen är också Buffé och det finns ALLT Lamm, anka, pizza, grytor, fisk JA allt :) hehe och allt är ju självklart ny gjort :)
Dock kräsen som jag är gillar jag inte att det är ben och sånt och därför äter jag samma saker hela tiden.
På VARJE måltid är det dessert bord, och Där finns nästan allt där med :) haha Pajer, kakor och olika puddingar, äppel! Mycket trevligt, dock är det ju Jonathans favorit bord INTE mitt :) Men men

Jag hoppas ni har det bra där hemma! För här är det kanon, och det är varmt! Havet är varmare än poolen ;) Vi har inte testat badlandet ännu men det får bli i morgon :)

Åh vad jag saknar min prins som sitter där hemma! Och i morgon ska jag hålla en extra tumme för honom<33 Älskar dig Simon<3

Jag i aktion!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback