Tidsfördriv

Gör en sådan här lista och visar upp min nya ring :) NAJS, efter detta ska jag ta en dusch och samtidigt städa badrummet!

Killen:
Utomlandsresa med polare eller pojkvän?
Ta med alla så blir jag nöjd! Måste jag välja så blir det nog Pojkvän, inget slår en resa med tjejerna men pojkvännen är ändå pojkvännen ;)
Snäll och gullig kille eller badboy? Blanda de så blir det trevligt
Långt eller kort hår på killar? Båda :) Simon är ju så gulligt lockig i långt hår;)
Hårigt ansikte eller finnigt ansikte på killen? Hårigt ;)
Mage eller rumpa? Magen :)


Sex:
Ge eller få?
Ge...
Aldrig mer ha sex eller aldrig mer vara snygg? Aldrig mer vara snygg ;) (bara jag får sex då vill säga :))
Morgon eller kvällssex? Morgon är skönast med kvälls är mysigast!
Kille med dålig andedräkt eller kille med liten snopp? Liten snopp :) Det är tekniken! (Tur att jag slipper välja)


Allmänt:
Långt eller kort hår på tjejer?
Båda!
Klackskor eller converse på tjejer? Båda :) Men jag föredrar converse på mig :P Klackar är när jag orkar;)
Pryd eller sportig? Båda!
Många bra vänner eller få äkta vänner? Få äkta!
Sidecut på tjejer eller inte? Inte
Fest eller mys? Mysa
Familj eller karriär? Familj
Bada bastu eller bada tunna? Tunna med ett par iskalla goa öl :)
Fisa eller rapa med fel sällskap? Rapa ;)
Öl eller Cider? Öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback