Shopping med Kusin :)

Nu blir det lite om shoppingen igår :) har ju inte tagit några bilder då mitt minnes kort är paj :) Men när vi kom in till staden lunchade vi lite ;) Sedan aa gick vi i affärer och för mig blev det ett par nya skor ;) Till nyår! En tröja, typ lång från Monki :) och en tjocktröja från Gina Tricot :) Jag köpte också en shorta (Stavas?) till Simon :D
Fan va svårt det är att skriva om shopping när man inte ens kan visa bilder ;) Aja, efter staden åkte vi ut till en liten håla nämligen Eldsberga ;) Där hämtade Jonathan upp oss och sedan åkte vi till IKEA :) Jag fick min byrå! Sedan blev det att åka hem och Jonathan missade två skyltar och det blev så lite sigtsing (stavas?) på helsingsborgs landsbygd :) hihi
Väl hemma lämnade vi av Jennifer och sedan åkte vi hem och jag lagade lite mat och så kom min fina pojkvän :) Det blev fläskfile och klyftpotatis :) mys!
FAN SKA LÅNA JONATHANS MINNES KORT OCH FOTA!!
Detta går ej ;)
Nu ska jag väcka min loverboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback