Just nu :)

Just nu håller jag på att tvätta och Frida städar upp all sin skit i rummet :) Tro mig DET behövdes Vi hade kläder över heeela golvet, och jag kände efter skolan idag att jag inte hade några rena kläder kvar så jag tvättar :D, jani man kan fan hitta allt möjligt här på vårat golv, Det som finns mest är väl KLÄDER, popcorn, cheez ballz, klementinskal, grus, papper, kvitton, Kalsonger, pennor, reklam tidningar, smink, söndertuggade platsksedar, spagetti, Godis och en JÄVLA massa skräp av alla slag (Fridas kommentar de sista)

Haha så aa vill ni flytta hit?
Aja :) Detta blir nog mitt sista inlägg idag..
Jag är så himla ledsen på dig men jag saknar dig ändå, varför ska du sätta mig i denna situationen?

Jag och Min Bejb!

Kommentarer
Postat av: michelle'

sv; vsg. vad har du gjort idag då ? :) <3

Postat av: michelle'

sv; kunde nt åka t skolan pågrund av snökaos så jag har varit hemma ,sen har jag åkt t ett ålderdomshem & hälsat på min morfar sen har jag ätit på subway :)

hoppas du har en bra kväll ! :)

2010-12-01 @ 19:54:47
URL: http://michellemaiga.blogg.se/
Postat av: KarinN

Hihi det låter som om du hade städat under vår soffa. Har kommit på att Ellen "städar" genom att putta allt under den, tips kanske : )

Ja du den lilla videofilmen om bilen var så dålig så den var nästan bra.Kanske alltid kan glädja nån?? Ha det bra!

2010-12-01 @ 22:09:01
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tack så mycket för dina tankar om vilken bild på Josefin som jag ska ha till mitt projekt =)

2010-12-01 @ 22:51:24
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback