HejHej BLOGGEN :)

Ett inlägg direkt ifrån Egypten här ;)
Sitter nyduschad på hotell rummet och ska sätta på mig kläder nu!
Idag har vi legat vid havet hela dagen och gäst, jag kan ju säga att jag fått väldigt mycket färg!! :) hihi!! Vi har ju ett korallrev precis vid stranden som vi badade vid i förrgår, men IDAG gav vi oss ut på bryggorna ut till de riktiga korall reven!! Så jävla najs, jag vart lite skraj då det var först korallrev som löpte längs stränderna och sedan var det INGET, helt stort och blått, som hitta nemo ;) Haha skit coolt! Alla fiskar var så fina och det var så coolt att bara kunna simma runt där :) Man måste se det för att inse hur det är<33

Imorgon ska vi nog ut och köra fyrhjuling i öknen ;) lite kul det med eller hur??

Men men finns inte mycket mer att säga!! :) Dagen har typ varit den varmaste hittills!

PLUS PLUS PLUS
Att min One Piece kom hem till Halmstad igår så jag längtar ;) hihi Och Jag som hade köpförbud inhandlar en ny mobil på Fredag!


Puss och kram från en röd flammig dam!

JAG ÄLSKAR DIG SIMON<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback