Hej hopp

Nu är det ju dags att börja blogga regelbundet :) Jag har umgåtts med Simon och Isabel nu dessa två senaste dagarna, mådde dåligt igår så jag åkte aldrig till skolan, Jag och Isabel åt på BM på kvällen, ryggbiff blev de;) mumms, Sedan sov jag hos henne!

Idag har jag följt med henne till skolan och träffade även min älskling där! Vi drog och åt Buffé lunch och sedan åkte jag och Simon hem till mig :) Han åkte hem för en stund sedan för halv fem ska jag göra vid naglarna hos Jossan :) Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir kanske att åka hem till marika om hon nu kan ses :)

Igår blev det att inhandla en ny mobil, Iphone 4 blev det :) Nu ska jag säga upp alla möjliga saker, behöver ju inte internettet längre då jag andvänder min mac istället :)

Ikväll ska jag iallafall sova hemma hos Min Simon :) Han är så söt!
Love you love you love you!!

Men men :) Bilder kanske kommer upp någon dag också! Från vår resa och sådär! Har ju lov nu ju så jag har väl lite tid till datorn iallafall:)

Räknade nyss min spargris :) 739 kr i den :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback