Dag 28 - Det här saknar jag TIDSINSTÄLLT

Detta är sista "dagen" jag kommer skriva, de sista två va så jobbigt! :) Efter jul kommer det upp en ny lista kan jag ju säga :D hehe


Efter som jag vet att detta kommer vara sant så skriver jag att saknade efter min älskade pojkvän är stor!! Åh vad jag saknar dig! :) Du är det bästa som finns, och jag älskar verkligen dig!!

 

En till som jag saknar är min älskade pappa! Han är någon jag kommer varje dag varje jävla dag i hela mitt liv.. Han är så grymt saknad :/ Du lämnade mig för tidigt<3 Det finns ett hål i mitt hjärta som jag aldrig kommer kunna fylla, det var där du fanns, och nu är saknaden större än någonsin just nu! Jag tänker på dig! Så himla mycket! Tack för att du var min pappa all den tid du var! Du är självklart min pappa fortfarande men din frånvaro värker i mig! Du är min ängel! Och jag älskar dig!

 

Puss hej allihopa!

4 dagar kvar på denna resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback