Dag 26 - Mina rädslor TIDSINSTÄLLT

Om mig..
Namn: Villy Sabine Lisa Anna-Linnea Jansson Holmström
Piercingar: Tungan, vill ha i bröstvårtan igen ;)
Tatueringar: Nej, 5 januari!!!
Längd: 1.59
Skostorlek: 36
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Ja i min pojkvän
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja!
Tänker du på självmord: Nej verkligen inte
Dricker du alkohol: Ja, kanske lite för ofta ;)
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: Olika, jag gillar Jessica simpsons Fantasy tror jag den heter, fick den av Simon<3
Vad är du rädd för: För att något ska hända min familj & pojkvän
Gillar du att tvätta: Nej?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja :)
ANTAL..
Gånger du varit kär: 2 gånger om den första räknas,
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen egentligen, Innan jag träffade Simon trodde jag att det var riktig kärlek, nu vet jag att de inte var de!
Hjärtan brustit på grund av dig: Nog rätt många tyvärr
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ja, jag blev 10år och hamnade i tidningen ;)
Ärr du har på kroppen: Många :) Kill flicka som liten och oturs buren som större ;)
Allmänt..
Hur tidigt stiger du upp: Sju-halv åtta
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra imorgon: SKOLA :)
Är du seriös: Ja ibland :P
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: Förhoppningsvis ingenstanns
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nej är lite klumpig av mig ;)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Frida:)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Flygplanet lyfte
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Godaste glassen: Twister
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa
Sover du tungt: Fråga Simon ;)
Drömmer du mardrömmar: Ibland :(
Favoritklädsel: Gosse kläder
Favoritlåt just nu: har ingen
Vad gör dig glad just nu: min familj och Simon
Höger eller vänsterhänt: höger
Favoritgodis: Sockerbitar :)
Sommarplaner: många!
Hur många kuddar sover du med: Hemma har jag fyra på munka har jag 1
Morgon eller nattmänniska: Bästa tiden är på natten, då får man ju sova ;) Nej men dag blir det väl då! Fast jag älskar att gosa i sängen!
Vad är viktigast för dig: Familjen & Pojkvän
Är du kittlig: Hihi jaa, mest i pannan :) Men jag tycker det är kul att bli kittlas!
Snarkar du: Nää (a)
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: ALLA
Stökigt eller välstädat: Väldstädat!
Längtar du mest efter just nu: Min Pojkvän
Usch jobbigt, jag är nog mest rädd för att folk ska dö. Jag har märkt hur lätt det är att mista någon så jag vågar inte göra de igen! Jag är rädd för spindlar, RIKTIGT jävla rädd för dom haha det är ju en vanlig rädsla :) Sedan är jag rädd för fåglar men det börjar bli bättre, Simon och dom har ju fåglar så jag måste vi vistas i samma hus som dom :) Men jag blir fortfarande helt stel om dom liksom kan ”nå” mig :) Jag är även rädd för vatten, det som finns under är ju jag helt ovetandes om och därför mår jag dåligt då jag ska vistas i vattnet.. Håller mig helst i kanten! Usch känner mig skakis bara jag tänker på de :) Jag är rädd för att Simon ska lämna mig :( Faktiskt så är jag de.. Inte så kul men ändå! Jag är rädd för att bli sjuk så att jag dör, eller inte kunna få barn.. Jag är rädd för framtiden! Jag är rädd för att inte passa in och för att folk ska tycka jag är ful, fet och så.  Haha det är rätt mycket jag är rädd för..
Men men Allt för mig idag :)
Själv ligger jag nog och gottar mig i värmen just nu! :)
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback