Dag 20 - Den här månaden

Vi är ju faktiskt inne på December, så den här månaden kommer jag göra av med mer pengar än förra ;( hehe Jag som älskar att slå in paket kommer att få äran att göra de :D:D Jag kommer kunna julmysa med Chai The och massa goda pepparkakor & lussebullar, :) Jag ska baka massa gott och jag får lägga in egen Sill :) Haha det är nog de sista jag ser fram emot mest, jag älskar att pyssla med sådant, jag älskar att stå i köket, tro det eller ej! Jag är även bra på att laga mat! Däremot måste man gilla MIN smak för att gilla MIN mat för jag gör sådant JAG tycker är gott, MASSA krydda :) det ska smaka! Jag älskar ju att baka med dock inte att äta upp de jag bakar så det får Simon och Jonathan äran att göra! Så denna månaden får jag klä julgranen :) ÅHH allt är så mysigt med december!! Ljus och pynt och ÅHH! Helt pirrig! Och man får ju självklart inte glömma att DENNA månaden får vi äta JULMAT!! Höjdpunkten på året! Och även fira julafton, och NEJ det är inte presenterna som är bäst utan det HELA mysiga :) dricka glögg ihop med sin familj, Detta året firas det hemma hos Äldsta brossan Cenny i Örebro!

Denna månaden firar man ju även att det gamla året är slut och på tolvslaget får man kyssa sin Älskade och inleda det nya året i famnen på den man vill spendera 2011 ihop med!!

Sist med SJÄLVKART inte minst, Denna månaden är det ju fasligt kallt, så om några dagar åker jag till Egypten för lite "Jul" värme tillsammans med mina bröder och Agge! Hur mysigt som helst, KAN december bli bättre?? :)


Denna månaden är den bästa på hela året!
Här kommer bilder på Julmys Förra december :) Kolla så söt min älskling är när han klär granen! Jag älskar att klä granen och jag älskar Simon utan tröja, KAN det bli bättre?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback