Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag ångrar allt dåligt jag gjort i mina dagar! Allt som gjort att folk har blivit ledsna, haha nu låter det som att jag inte gjort något annat men jag har faktiskt varit ganska snäll :) Jag ångrar all förlorad tid med pappa, tid jag aldrig kommer kunna ta igen! Jag ångrar att jag inte va med honom mer när han va sjuk.. Men han ville ju att vi skulle leva våra liv, right? Det finns sådan jag ångrar som jag inte vill skriva här!
Jag ångrar alla dumma bråk med Simon som egentligen inte borde varit, onödiga bråk!

Det finns mycket vi ångrar, men man ska inte stanna kvar i det gågna utan vi ska leva i nuet. Jag har svårt för att glömma och ältar gärna saker om och om igen, jag borde bli bättre på att tänka framåt!

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Jag är ledsen om du ser detta som reklam men jag ville bara säga att jag har en tävling på min blogg i samarbete med SUMOpix där du kan vinna ett presentkort på 300:-!

Du behöver bara svara på en fråga ;)

Postat av: Emma :)

Jag är ledsen om du ser detta som reklam men jag ville bara säga att jag har en tävling på min blogg i samarbete med SUMOpix där du kan vinna ett presentkort på 300:-!

Du behöver bara svara på en fråga ;)

2010-12-02 @ 20:42:39
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: KarinN

Känner igen det där. Jag försöker tänka att när det hände så kändes det rätt att göra som jag gjorde. Är ju lätt att tänka "rätt" efteråt när man har facit i hand.... Tror att om man är medveten om det så kanske man gör och tänker annorlunda en annan gång i framtiden...??? Vad vet jag : ) Fy vad klok jag låter, blä : )

2010-12-02 @ 22:12:20
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: ellinorpettersson

gulliga :)

2010-12-03 @ 19:59:57
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback