Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Min favorit födelsedag, Jag har ingen speciell, För några år sedan eller för nästan exakt 5år sedan HATADE jag födelsedagar, eller aa jag hatade alla högtiden.. Det hade en anledning, högtider = sprit = bråk hur roligt är de på en skala? Min familj har varit upp och ner hela mitt liv! Så så är det med de! Jag kan väl säga att jag har börjat gilla de igen men allt är väligt ovant fortfarande, jag tyckre faktiskt om julen förra året.. Första gången på väldigt länge gillade jag den! Detta året längtar jag! :) hihi Men nu va det födelsedagar Jag kan ju säga att förra födelsedagen va speciell, det va då jag fyllde 18år Jag firade den i pulka backen :) haha det va ju inte riktigt de som va speciellt, nej men det va sista födelsedagen pappa fick vara med på. Nu har han ju gått bort och jag fyller 19 om en månad, någonstanns kommer jag alltid vara 18. Jag kommer alltid vara "hon som fölorade sin pappa när hon va 18" hela året har varit upp och ner och jag har faktiskt ingen aning om hur allt kommer bli.. Men det va sista födelsedagen.. Det va den som kommer vara den mest speciella tror jag! Aja jag orkar inte skriva mer om de nu!

Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback