26 December

2 dagar efter Julafton, jag har tagit lite ledigt ifrån datorer ett tag, känner mig stressad och då blir bloggen lidande, har försökt tagga ner men jag tror jag måste börja skolan igen, där har jag rutiner och de behöver jag! Jag saknar Frida och alla våra glada dagar!
Men jag kan ju berätta lite om vad jag gjort sedan en vecka tillbaka :)
På måndagen va jag med min pojkvän och umgicks<3 vi mös och hade oss :) Vi va en stund inne istan och hjälpte mamma med julklappar till brossan, 12 kilo vägde hans julklapp ;) hihi Sedan vart de mys för heeela slanten :)

Tisdag :) Jag la in sill och hade mig hemma och mamma hjälpte till :) därefter drog jag hem till Isabel och ät middag, vinet till maten tog slut snabbt och sedan vart de grogg och vatten pipa ;) sedan lite på lyret gick vi in till BM och groggade lite :) Hehe kvällen slutade halv fyra i Isabels säng ;) haha
Onsdag, Klockan 8 ringde klockan och Isabels mamma kom in och frågade om vi hade en sprit shop där inne (luktade nog gammal fylla ;)) Vi gick upp klädde oss och åkte till Trönningeskolan för Julavslutningen :) Isabel stank sprit och jag trodde jag skulle spy vilken minut som helst, jävla bakfylla!
Sedan tog vi bussen in till stan igen och käkade på Blue thi (eller JAG åt) Bakis mat mmmmmm ;) Sedan gick vi hem till henne och därefter drog jag och träffade Eric och Becca på stan :) Vi gick runt där lite sedan åkte vi hem, var och en åt sitt håll :) Jag fixade klart de sista med julklapparna då och sedan kom min älskling in och hämtade mig :) Hem till honom åkte vi och vi gjorde typ inget den kvällen, Han dissade mig för datorn och jag dissade han för Mamma Mia ;) Som jag förövrigt somnade till, Tills hans far kom in och skrek!!!
Torsdag, Jag åkte med Magnus in till stan och va hemma lite, vi åkte därefter upp till Örebro för att fira Jul :) Så efter fem timmar va vi hemma hos min Bror och vi la oss tidigt!
Fredag, JUL AFTON, vaknade i tid och så, åt lite frulle och sedan lade jag mig framför TVn jag och Cenny låt där ett tag och gäste och kollade på Pippi :) Sedan gick jag för att klä mig och fixa håret :) Det tog la 2 timmar, sedan va det Kalle, jag små kollade, ville ju se musses "jul kort" och Tomte verkstaden :) dom är bäst, sedan hjälpte jag till med maten och därefter Kalle år vi :) Vi tog god tid på oss och de tog väldigt lång tid, man äter ju kallt och sedan varmt, efter de mös vi i soffan, jag öppnade lite vin och då öppnade vi Julklapparna :))))) Jätte mycket fina saker fick jag, kan skriva en lista här nedan, sedan spelade vi spel, ett Angelika fick i julklapp och ett annat, klockan blev natt och då va Julafton över för denna gången!
Lördag, steg upp och aa, chillade, läste i min bok, vi fixade kalkon, åkte och handlade och sedan kom lite gäster och vi åt och fikade :) Sedan lade jag mig i soffan tillsammans med alla andra och somnade (såklart) sov i två timmar och då slog klockan åtta och vi kilade över till Agges (angelikas) Pappa och plast mamma , där va hennes son och lite så, vi drack och snackade lite väl mycket kanske ;) Klockan tre sa jag godnatt :)
Söndag, IDAG vi vaknade och satte oss i bilen och for hem :) Efter hela dagen i bilen så är jag trött och har precis städat mitt rum, inte helt klart men lite ;) fortsätter när jag hinner :) Nu kan jag gå in iallafall :D
Imon ska jag va med Kusinen min Jennifer :) Och vi ska shoppa (såklart) och dra till IKEA med brossan :)
I julklapp:
Av Isabel (tidig julklapp i tisdags): Iphone skal :)
Simon<3: En MYS morgon rock, MYS sockar, Sexiga underkläder ;)
Jonathan (vi köper imon): Nattduksbord :) IKEA som matchar min byrå och smink "byrå"
Cenny & Agge: TRUE BLOOD SERIEN :))))) Första säsongen ;), choklad :)
Mamma: Halsband, Zumba Fitness
Mormor: Ansikts cream, tvål, disk handukar (behövligt haha ;)), påslakan sätt
Farmor: Pengar
Lisbeth & Magnus: Filt och lite så :)

Jag har säkert glömt något :) men men hoppas ni är nöjda nu då:)

Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Welkome (stavning? xd) back darling ! saknar dig och våra glada dagar också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback