2 dagar till Egypten :)

Vid denna tiden om 2 dagar sitter jag på flyget och är lite spänd över flygturen :)
Just nu ska jag klä mig, sminka mig, platta håret och sedan åka till skolan!!
Igår packade jag och så va vi på julbord :) skit najs, OJ, nu kom jag på att jag glömt bikini :) kanske är bra att ha?? ;) hihi Och nesesär! AJa får fortsätta packa i morgon kväll då jag sitter här i rummet igen! Jaja, nej nu måste jag skynda mig, ska viom Telia butiken och snacka lite om telefonen och så:)
Puss hej
Ser ni datum? Vi hade inte ens varit ihop i ett år när denna bilden togs ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Fortfarande lika kåta..

Ha kalasunderbart och dö inte är du snäll! PUSS Love

2010-12-06 @ 11:17:56
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

härligt :) jodå det är jätte bra med mig också :) vad gör du nu då?

Postat av: Anonym

kjempe fin blogg du har :-) ha en fin kveld!

2010-12-06 @ 16:25:25
Postat av: Moa :)

Naw, vad söta ni va! Allt bra med dig? :)

2010-12-07 @ 20:10:36
URL: http://moawernerssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback