Jahopp MEGA snopp ;)

Jag bara älskar omogna överskrifter



Igår vart det en regnig dag i Halmstad :) så jag passade på att städa även min lilla skuff hemma hos mormor, det behövdes ska jag säga, jag är en jävel på att stöka ner ;) Sedan kollade jag och Jennifer film halva dagen plus kvällen och så.. Simon kom också hit och sov här :) Najs,
Idag vart det fint väder så vi drog till stranden allihopa så låg vi där länge! På eftermiddagen följde jag med Simon till Frissan och sedan fixade jag lite på körskolan, NU SKA DET BLI GJORT! hehe :) Sedan handlade jag mat och så åt jag hemma hos mormor tillsammans med Angelika :) Nu sover hon och jag sitter här med en utslagen hund och en katt :) Själv kommer jag däcka närsom ;)
Men men hare gött pusspuss
Troj & Bella just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback